Η Hyundai N αποκαλύπτει το ολοκαίνουργιο πρωτότυπο RM19 Racing Midship Sports Car

  • Το πρωτότυπο RM19 Racing Midship Sports Car σηματοδοτεί τις μελλοντικές δυνατότητες των οχημάτων υψηλών επιδόσεων της Hyundai N
  • Το RM19 θα αποτελέσει πλατφόρμα εξέλιξης για τα μελλοντικά οχήματα της Hyundai N
  • Το Touring Car Racing βασίζεται σε 2,0-λίτρων κινητήρα με 390 ίππους

Η Hyundai Motor Company παρουσίασε το RM19 Racing Midship Sport Car στα παγκόσμια μέσα ενημέρωσης στα πλαίσια του AutoMobility 2019 στο Λος Άντζελες. Το RM αναφέρεται στη διαμόρφωση του αμαξώματος του μοντέλου Ν “Racing Midship”, έναν βασικό διαφοροποιητή που παρέχει ισορροπία χειρισμού επιπέδου supercar και χαμηλή πολικότητα-στιγμιαία ευελιξία για εξαιρετική σύνδεση με την άσφαλτο σε όλες τις ταχύτητες και τις συνθήκες οδήγησης.

Το 2012, η Hyundai ξεκίνησε ένα project με την ονομασία RM (Racing Midship) με σκοπό να αναπτύξει και να συνδέσει νέες τεχνολογίες κινητήρων υψηλών επιδόσεων με μελλοντικά μοντέλα Ν. Από την έναρξη του RM project και μέσω της εξέλιξης της σειράς RM (RM14, RM15 και RM16), τα μοντέλα RM υποβλήθηκαν σε εκτεταμένες οδικές δοκιμές για την επικύρωση των νέων τεχνολογιών, την παρακολούθηση των επιπτώσεών τους στην απόδοση και τη βελτίωση τους για εφαρμογή σε μελλοντικά μοντέλα N .

 

 

“Η πλατφόρμα Racing Midship είναι μια ευέλικτη πλατφόρμα δοκιμών, η οποία επιτρέπει την αποτελεσματική αξιολόγηση διαφόρων κινητήρων και επιπέδων απόδοσης σε κανονικούς δρόμους και περιβάλλοντα” δήλωσε ο κ. Albert Biermann, Ηead of Global Research and Development της Hyundai Motor Company και συνέχισε “Σε όλη τη διάρκεια της εξέλιξης της σειράς RM, οι μηχανικοί μας έχουν αποκτήσει πολλές γνώσεις και εμπειρίες σχετικά με τη δυναμική των οχημάτων υψηλών επιδόσεων».

Διαθέτοντας τον ισχυρότερο turbo 2.0-λίτρων κινητήρα με απόδοση 390 ίππων, το RM19 αναμένεται να αποδώσει εντυπωσιακές επιδόσεις με 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 4 δευτερολέπτων. Το RM19 μοιράζεται τον turbo 2.0 λίτρων κινητήρα με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα TCR της Hyundai N. Ωστόσο, σε αντίθεση με τα αγωνιστικά TCR, τα οποία επηρεάζονται από τις προσαρμογές BOP (Balance of Performance), το RM19 προσφέρει επιπλέον ώθηση στην παραγωγή του χωρίς τους περιορισμούς BOP.

Εκτός από την έκδοση βενζίνης, οι υπερσύγχρονοι ηλεκτροκινητήρες θα μπορούσαν να παρέχουν καθαρή, αλλά συναρπαστική επιτάχυνση στο RM19. Καθώς, η Hyundai μπορεί να υπερηφανεύεται για μια κορυφαία γκάμα ηλεκτροκίνησης, συμπεριλαμβανομένων των κινητήρων HEV, PHEV, BEV και FCEV, υπάρχουν διαθέσιμοι διάφοροι τύποι ηλεκτροκινητήρων για ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Αξίζει να σημειώσουμε την πρόσφατη επένδυση και στρατηγική συνεργασία της Hyundai με τη Rimac Automobili για την ανάπτυξη ηλεκτρικών και FCEV υψηλής απόδοσης πρωτoτύπων.

Το Hyundai Motor Group έχει στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη 44 φιλικών προς το περιβάλλον μοντέλων μέχρι το 2025, τοποθετώντας σωστά την Hyundai N στην τρίτη δεκαετία του 21ou αιώνα.

Το RM19 sports car σηματοδοτεί τις μελλοντικές φιλοδοξίες της μάρκας N υψηλών επιδόσεων της Hyundai, μεταφέροντας σταθερά την N στην αριστοκρατική αρένα επιδόσεων των supercars “, δήλωσε ο κ. Thomas Schemera, Executive Vice President του Product Division του Hyundai Motor Group. “Η Hyundai N όχι μόνο θα αυξήσει τους καρδιακούς παλμούς ανά λεπτό μέσω των ισχυρών κινητήρων εσωτερικής καύσης αλλά και της άμεσης παροχής ροπής και της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας των ηλεκτροκινητήρων».