- Την 1η θέση μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων κατέκτησε το πλήρωμα των Αθανασούλα / Ζακχαίου στο Ράλλυ Ακρόπολις 2022 μετά από έναν πολύ δύσκολο αγώνα
- Με σκληρό αγώνα κατέκτησαν την εξαιρετική 16η θέση της γενικής κατάταξης του Ράλλυ Ακρόπολις 2022
- Η διάκριση ολοκληρώνει την ιστορική νίκη της Hyundai με την κατάκτηση της πρώτης, της δεύτερης και της τρίτης θέσης του «Ράλλυ των θεών»
Το διεθνώς αναγνωρισμένο «Ράλλυ των Θεών» αποτέλεσε φέτος το σπουδαιότερο αθλητικό γεγονός της χρονιάς για την Ελλάδα. Είναι σε όλους γνωστό ότι η Hyundai Μotorsport κυριάρχησε με το εξαιρετικό αποτέλεσμα 1-2-3 για πρώτη φορά στην ιστορία της αλλά και για πρώτη φορά στην ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις μετά από 33 χρόνια.
Όμως επίσης εξαιρετική διάκριση της Hyundai έρχεται και με το καταξιωμένο ελληνικό πλήρωμα των Λάμπρου Αθανασούλα / Νίκου Ζακχαίου με Hyundai i20 N Rally2 που κατέλαβαν την 1η θέση μεταξύ των πληρωμάτων με Ελληνική Σημαία και την εξαιρετική 16η θέση τους στη γενική κατάταξη του Ράλλυ Ακρόπολις 2022, 9η στην απαιτητική κατηγορία WRC2.
Η επιτυχία αυτή αποκτά εξαιρετική σημασία, λόγω του τρόπου με τον οποίον ήρθε. Η οδήγηση σε ένα τέτοιο Ράλλυ είναι μία πολύ εξαντλητική και απαιτητική διαδικασία: Κάτω από τον καυτό ήλιο και με πανίσχυρο κινητήρα να εργάζεται σε οριακές επιδόσεις, οι θερμοκρασίες εντός του κόκπιτ μπορούν να ξεπεράσουν τους 60 βαθμούς Κελσίου. Ταυτόχρονα οι σκληροί κραδασμοί των χωμάτινων διαδρομών κάνουν δυσκολότερη την πολύωρη τεταμένη προσοχή για να γίνουν χειρισμοί ακριβείας σε υψηλές ταχύτητες. Και ενώ η εξαιρετική φυσική κατάσταση των πληρωμάτων είναι επιβεβλημένη, ο οδηγός Λάμπρος Αθανασούλας, πρόσφατα χειρουργημένος στο πόδι, έπρεπε με την σπουδαία καθοδήγηση του συνοδηγού Νίκου Ζακχαίου να ξεπεράσει κατά πολύ τα ανθρώπινα όρια της φυσικής του αντοχής, να υπερνικήσει τον πόνο και την ταχύτερη εξάντληση.
To καταξιωμένο ελληνικό πλήρωμα έχοντας την υποστήριξη της Hyundai Ελλάς, έφτασε στα όριά του αλλά είχε θέσει ένα μεγάλο στόχο: να μην τα παρατήσει και να φτάσει μέχρι τον τερματισμό. Η επίτευξη αυτού του στόχου – και πολύ περισσότερο και η πρώτη θέση ! – αποτελεί αναμφίβολα μία από τις πολύ μεγάλες στιγμές του συγκεκριμένου πληρώματος. Ο άθλος αυτός μπορεί να σταθεί δίπλα στα μεγάλα επιτεύγματα αυτού του πληρώματος, όπως τη νίκη στην κατηγορία Production WRC απέναντι στους κορυφαίους του θεσμού το 2009.
Ο Λάμπρος Αθανασούλας δήλωσε μετά τον τερματισμό: «Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας, ίσως ο δυσκολότερος που έχω κάνει στην καριέρα μου. Πετύχαμε όμως το στόχο μας και είμαστε χαρούμενοι. Δεν είχαμε κάποιο σοβαρό πρόβλημα με το αυτοκίνητο και προσαρμόσαμε το ρυθμό μας για να φτάσουμε μέχρι τον τερματισμό. Δώσαμε όμως ένα δείγμα του τι θα μπορούσαμε να πετύχουμε αν ήμασταν καλά. Θέλω να ευχαριστήσω τους χορηγούς μας, που μετά τις περσινές αναποδιές πίστεψαν σε εμάς ξανά και στήριξαν τη φετινή συμμετοχή μας. Ελπίζουμε η στήριξη αυτή να συνεχιστεί και του χρόνου και να καταφέρουμε να κάνουμε μερικούς αγώνες προετοιμασίας πριν από το Ακρόπολις».
Ο Λάμπρος Αθανασούλας είναι ο εν ενεργεία Έλληνας οδηγός αγώνων Ράλλυ με τις περισσότερες διακρίσεις σε διεθνές επίπεδο, συμπεριλαμβανομένου του Ράλλυ Ακρόπολις. Ως πλήρωμα με τον Νίκο Ζακχαίο συμμετείχαν για πρώτη φορά στο Ράλλυ Ακρόπολις το 2007. Πολύ σύντομα ήρθαν οι διακρίσεις, με σημαντικότερη την πρώτη θέση στο PWRC το 2009. Έκτοτε, ο Λάμπρος ανέβηκε 2 φορές στο βάθρο του αγώνα στο πλαίσιο του ERC, το 2015 με τον Νίκο και το 2016 με τον Ηλία Παναγιωτούνη, ενώ έχουν κερδίσει 5 φορές την άτυπη ελληνική κατάταξη.