- Η Hyundai Motorsport κατέκτησε το πρώτο της βάθρο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA 2022 (WRC) με τον Thierry Neuville να τερματίζει δεύτερος στο εξαιρετικά ανταγωνιστικό Ράλι Σουηδίας
- Ο Βέλγος αντιστάθηκε στην πίεση του Esapekka Lappi στις τελευταίες ειδικές διαδρομές με σταθερή απόδοση μέχρι τον τερματισμό
- Ο Oliver Solberg ολοκλήρωσε το ράλι στην έκτη θέση, εξασφαλίζοντας σημαντικούς βαθμούς για την ομάδα, με τον Ott Tänak να κερδίζει τα μέγιστα από την Power Stage
Η Hyundai Motorsport κατέκτησε το πρώτο της βάθρο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) 2022 της FIA καθώς ο Thierry Neuville και ο συνοδηγός του Martijn Wydaeghe εξασφάλισαν τη δεύτερη θέση στο Ράλι Σουηδίας.
Το βελγικό πλήρωμα ήταν αποφασισμένο να ανακόψει την πορεία του Esapekka Lappi και να κατακτήσει μια θέση στο βάθρο. Παράλληλα, το πλήρωμα της Εσθονίας κατάφερε τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο περάσματα από την ειδική του Sarsjöliden. Το αποτέλεσμα 1-3 για την ομάδα στην Power Stage, με τον Tänak να τερματίζει πρώτος και τον Neuville να παίρνει τρεις επιπλέον πόντους, ήταν μια όμορφη αγωνιστική νότα για το τέλος του ράλι. Ένα ακόμη θετικό στοιχείο του Σαββατοκύριακου αποτελεί ο τερματισμός του Solberg και του συνοδηγού του Elliott Edmondson, στην έκτη θέση.
Σημειώσεις πληρώματος: Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe (#11 Hyundai i20 N Rally1)
- Το Σαββατοκύριακο εκπλήρωσε τους στόχους του βελγικού πληρώματος
- Τέταρτο σουηδικό βάθρο για τον Neuville αφού κατέκτησε τη 2η θέση το 2015, την 1η το 2018 και την 3η το 2019
«Είναι υπέροχο συναίσθημα να ανεβαίνουμε στο βάθρο εδώ στη Σουηδία, το πρώτο μας στη νέα υβριδική εποχή. Η ομάδα έχει κάνει πολύ καλή δουλειά» δήλωσε ο Neuville. «Αρχικά ήταν λίγο δύσκολο να βρούμε το σωστό στήσιμο, αλλά είχαμε αρκετά καλό ρυθμό ώστε να διατηρήσουμε την εστίασή μας στο βάθρο – και τελικά να εξασφαλίσουμε τη δεύτερη θέση. Έχουμε τώρα ενάμιση μήνα μπροστά μας για να προετοιμασθούμε τόσο εμείς όσο και το αυτοκίνητο για την Κροατία. Αυτές οι εβδομάδες θα είναι πολύ σημαντικές και υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει, αλλά μετά από αυτό το αποτέλεσμα, μπορούμε να κοιτάξουμε τους επόμενους αγώνες με μεγάλη αισιοδοξία».
Σημειώσεις πληρώματος: Oliver Solberg/Elliott Edmondson (#2 Hyundai i20 N Rally1)
- Το πλήρωμα έδειξε εντυπωσιακό ρυθμό κατά τη διάρκεια του ράλι
- Ο τερματισμός στην πρώτη εξάδα εξασφάλισε σημαντικούς βαθμούς για την ομάδα
«Η Power Stage δεν ήταν το καλύτερο τέλος που αναμέναμε για το ράλι. Έκανα μερικά λάθη και ήμουν λιγότερο προσεκτικός σε κάποια σημεία, οπότε δεν ήταν μια καθαρή διαδρομή. Ωστόσο, απόλαυσα πολύ αυτό το Σαββατοκύριακο» δήλωσε ο Solberg. «Ήταν υπέροχο να αγωνίζεσαι στο σπίτι σου με αυτοκίνητο WRC για πρώτη φορά. Το i20N Rally1 απέδωσε καλά όλο το Σαββατοκύριακο, η ομάδα έκανε καταπληκτική δουλειά και τους ευχαριστώ. Δεν είναι το αποτέλεσμα που θέλαμε. Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά βελτιώνοντας περισσότερο την απόδοσή μας για να φτάσουμε στην κορυφή και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα το πετύχουμε».
Σημειώσεις πληρώματος: Ott Tänak/Martin Järveoja (#8 Hyundai i20 N Rally1)
- Δύο νικηφόρες ειδικές, συμπεριλαμβανομένης της νίκης στην Power Stage για το πλήρωμα της Εσθονίας
- Απογοητευτικό Σαββατοκύριακο συνολικά για τους Εσθονούς μετά από μηχανικό πρόβλημα την Παρασκευή
«Δεν υπάρχουν πραγματικά πολλά θετικά που μπορούμε να πούμε για αυτό το ράλι. Συνολικά, ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για εμάς. Το θετικό είναι ότι δείξαμε ότι είχαμε ρυθμό. Το μειονέκτημα είναι ότι δεν καταφέραμε να κερδίσουμε πολλούς πόντους. Ήμασταν τυχεροί που καταφέραμε να κερδίσουμε πόντους από την Power Stage, αλλά είναι λίγοι σε σύγκριση με αυτό που θα έπρεπε να σκοράρουμε» δήλωσε ο Tänak. «Η ομάδα έχει δουλέψει σκληρά και το βάθρο του Τhierry προσφέρει βαθμούς στη ομάδα. Έχω ξαναπεί ότι οι δυνατότητες του αυτοκινήτου είναι εκεί, απλά χρειάζεται δουλειά για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε».
«Αυτή η δεύτερη θέση είναι πραγματικά μια νίκη για εμάς. Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ αλλά είμαστε εδώ για να κερδίζουμε και μετά από μερικούς δύσκολους μήνες –και ειδικά την δυσκολία μας στο Μόντε Κάρλο– επιστρέφουμε στο βάθρο και νιώθουμε υπέροχα» δήλωσε ο Julien Moncet – Deputy Team Director. «Γνωρίζουμε ότι υπάρχει ακόμα πολύ δουλειά που πρέπει να γίνει και βελτιώσεις που πρέπει να κάνουμε στο αυτοκίνητο, αλλά δείξαμε ότι μπορούμε πολλά περισσότερα. Οι ευχαριστίες μου απευθύνονται σε όλη την ομάδα, τόσο εδώ όσο και στο εργοστάσιό μας στο Alzenau, που έχουν εργαστεί απίστευτα σκληρά. Αυτό είναι ένα σημαντικό αποτέλεσμα, αλλά ελπίζουμε να είναι μόνο η αρχή της επιστροφής μας στην κορυφή».
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι FIA 2022 θα επιστρέψει στην άσφαλτο για τον επόμενο γύρο της σεζόν, το Ράλι Κροατίας που θα πραγματοποιηθεί από τις 21 έως τις 24 Απριλίου 2022.
Συνολική Κατάταξη – Rally Sweden
1 | K. Rovanperä | J. Halttunen | Toyota GR Yaris Rally1 | 2:10:44.9 |
2 | T. Neuville | M. Wydaeghe | Hyundai i20 N Rally1 | +22.0 |
3 | E. Lappi | J. Ferm | Toyota GR Yaris Rally1 | +30.6 |
4 | T. Katsuta | A. Johnston | Toyota GR Yaris Rally1 | +2:19.4 |
5 | G. Greensmith | J. Andersson | Ford Puma Rally1 | +3:20.4 |
6 | O. Solberg | E. Edmondson | Hyundai i20 N Rally1 | +5:39.4 |
7 | A. Mikkelsen | T. Eriksen | Škoda Fabia Evo | +7:11.1 |
8 | O. C. Veiby | S. Skærmoen | Volkswagen Polo GTI | +7:34.3 |
9 | J. Huttunen | M. Lukka | Ford Fiesta MkII | +8:14.2 |
10 | E. Kaur | K. Aleksandrov | Volkswagen Polo GTI | +8:24.8 |
2022 Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι FIA _ Κατάταξη Κατασκευαστών
Μετά τον 2ο γύρο
1 | Toyota Gazoo Racing World Rally Team | 83 |
2 | M-Sport Ford World Rally Team | 59 |
3 | Hyundai Shell Mobis World Rally Team | 47 |
4 | Toyota Gazoo Racing World Rally Team NG | 22 |
2022 Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι FIA _ Κατάταξη Οδηγών
Μετά τον 2ο γύρο
1 | K. Rovanperä | 46 |
2 | T. Neuville | 32 |
3 | S. Loeb | 27 |
4 | G. Greensmith | 20 |
5 | S. Ogier | 19 |
6 | T. Katsuta | 18 |
7 | C. Breen | 16 |
8 | E. Lappi | 15 |
9 | A. Mikkelsen | 12 |
10 | O. Solberg | 8 |
11 | O. Tänak | 5 |
(*) Όλα τα αποτελέσματα εξακολουθούν να υπόκεινται σε επίσημη επιβεβαίωση της FIA.