• Η θετική τάση συνεχίζεται. 270.921 ταξινομήσεις στην Ευρώπη κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2017
• Αύξηση της τάξεως του 3,6% σε σύγκριση με το προηγούμενο καλύτερο πρώτο εξάμηνο του 2016
• Η ανάπτυξη εστιάζει στο λανσάρισμα νέων μοντέλων επικεντρωμένων στο Ευρωπαϊκό κοινό, με αιχμή του δόρατος το Νέο Hyundai i30
Οι πωλήσεις αυτοκινήτων της Hyundai Motor στην Ευρώπη συνέχισαν να αυξάνονται το πρώτο εξάμηνο του 2017. Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), η εταιρεία πέτυχε εξαιρετική επίδοση πωλήσεων πραγματοποιώντας 270.921 ταξινομήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 – μια αύξηση της τάξεως του 3,6% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2016. Η νέα σειρά μοντέλων, συμπεριλαμβανομένου του Νέου Hyundai i30 σε 5-θυρο και Tourer αμάξωμα, συνέβαλε στη σταθερή ανάπτυξη της μάρκας. Η εταιρεία έχει επίσης μεγάλες προσδοκίες για περαιτέρω ανάπτυξη, μετά την παγκόσμια παρουσίαση των i30 N και i30 Fastback.
“Χάρη στην ανανεωμένη γκάμα μοντέλων με επίκεντρο τα Ευρωπαϊκά πρότυπα, επιτύχαμε ένα ακόμη σπουδαίο αποτέλεσμα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017”, δήλωσε ο κ. Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer της Hyundai Motor Europe. “Η επέκταση ειδικότερα της σειράς i30 θα συνεχίσει να αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για τη Hyundai Motor, καθώς στόχος μας είναι να γίνουμε η Νο1 ασιατική μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη”.
Σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2016, οι πωλήσεις της Hyundai Motor στην Ευρώπη αυξήθηκαν σταθερά. Η ζήτηση των πελατών για τα αυτοκίνητα Hyundai τονώθηκε αισθητά καθώς η εταιρεία έχει ανανεώσει και επεκτείνει την γκάμα των μοντέλων της. Συγκεκριμένα, οι εντυπωσιακές πωλήσεις στη Γαλλία (+18%), Ισπανία (+10%) και Πολωνία (+17%) υπογραμμίζουν τις ισχυρές συνολικά επιδόσεις στην Ευρώπη. Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία παραμένουν οι κορυφαίες αγορές για τη μάρκα στην Ευρώπη, με τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων και συνεπή αύξηση 4% και 6% αντίστοιχα.
Το Tucson συνεχίζει τις ισχυρές επιδόσεις του από το λανσάρισμά του με πάνω από 250.000 πωλήσεις. Επίσης μεγάλους όγκους πωλήσεων παρουσιάζουν και τα Hyundai i10, i20 και i30. Επιπρόσθετα, ιδιαιτέρως ισχυρό εμφανίζεται το IONIQ, το πρώτο φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο της μάρκας, προσφέροντας τρεις ηλεκτροκινητήρες σε ένα ενιαίο τύπο αμαξώματος. Αξίζει να σημειώσουμε ότι έχουν ήδη πωληθεί στην Ευρώπη πάνω από 10.000 οχήματα κατά το πρώτο εξάμηνο.
Η Hyundai Motor προγραμματίζει το λανσάρισμα 30 νέων μοντέλων στην Ευρώπη μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, προκειμένου να αναπτύξει την παρουσία της μάρκας στις σχετικές κατηγορίες της αγοράς, στοχεύοντας να αποτελέσει την κορυφαία ασιατική μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη έως το 2021.