Κινητήρια σύνολα κυψελών καυσίμου

Κινητήρια σύνολα κυψελών καυσίμου.

Ώριμα και Φουτουριστικά.

Τα αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου είναι ηλεκτροκίνητα οχήματα που παράγουν τη δική τους ηλεκτρική ενέργεια από οξυγόνο και υδρογόνο. Η Hyundai ήταν πρωτοπόρος στη μαζική παραγωγή οχημάτων κυψελών καυσίμου και παραμένει ηγέτης στην τεχνολογία βιώσιμων συστημάτων κίνησης.

Κινητήρια σύνολα κυψελών καυσίμου

Είναι κατάλληλο για εσάς;

Ένα σύστημα Fuel Cell Electric είναι καλή επιλογή εάν εκτιμάτε τις καινοτόμες τεχνολογίες, επιθυμείτε όλα τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου σε συνδυασμό με γρήγορο ανεφοδιασμό.

Αφήστε καθαρότερο τον αέρα πίσω σας.

Εκτός από το νερό, τα ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου (FCEV) έχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ κατά τη διάρκεια της λειτουργίας τους βελτιώνουν ακόμα και την ποιότητα του αέρα. Επειδή η συστοιχία κυψέλης καυσίμου απαιτεί πολύ καθαρό αέρα, το ειδικό φίλτρο αφαιρεί τα μικροσωματίδια και αποβάλλει τον περισσευούμενο αέρα, αφήνοντας το εξωτερικό περιβάλλον πιο καθαρό από πριν. Παρακολουθήστε την Ολυμπιονίκη Μιρέια Μπελμόντε να προπονείται μέσα σε μία φούσκα συνδεδεμένη στην εξάτμιση ενός Hyundai NEXO.

Πώς λειτουργεί.

Όταν το υδρογόνο που είναι αποθηκευμένο στα ρεζερβουάρ εισέρχεται στη συστοιχία κυψέλης καυσίμου, διασπάται σε πρωτόνια και ηλεκτρόνια. Η ροή ηλεκτρονίων που δημιουργείται στην κυψέλη καυσίμου παράγει ηλεκτρισμό που κινεί τον ηλεκτροκινητήρα και τα πρωτόνια αντιδρούν με μόρια οξυγόνου από τον αέρα, παράγοντας θερμότητα και νερό, ως μοναδική εκπομπή.

Το Σύστημα Κυψελών Καυσίμου.

Κινητήρια σύνολα κυψελών καυσίμου

Η καρδιά ενός FCEV.

Ένα σύστημα κυψελών καυσίμου που παράγει την απαραίτητη ηλεκτρική ενέργεια για την κίνηση ονομάζεται και ‘τριτογενής μπαταρία’. Για μετατροπή της θερμικής ενέργειας σε ηλεκτρική, το σύστημα χρειάζεται τέσσερα στοιχεία: συστοιχία κυψέλης καυσίμου, σύστημα επεξεργασίας καυσίμου, σύστημα επεξεργασίας αέρα και σύστημα θερμικής διαχείρισης.

1. Συστοιχία κυψέλης καυσίμου.

Εδώ πραγματοποιείται η χημική αντίδραση μεταξύ του αποθηκευμένου υδρογόνου και του οξυγόνου της ατμόσφαιρας. Οι συστοιχίες αποτελούνται από εκατοντάδες κυψέλες, ενώ κάθε κυψέλη αποτελείται από μία μεμβράνη ηλεκτρολύτη, διαχωριστή και καταλύτη, ένα ηλεκτρόδιο καυσίμου και ένα ηλεκτρόδιο αέρα.

Κινητήρια σύνολα κυψελών καυσίμου
Κινητήρια σύνολα κυψελών καυσίμου

2. Σύστημα επεξεργασίας καυσίμου.

Εδώ, το υδρογόνο μεταφέρεται με ασφάλεια από τα ρεζερβουάρ υψηλής πίεσης στη συστοιχία κυψέλης καυσίμου χαμηλής πίεσης.

3. Σύστημα επεξεργασίας αέρα.

Το οξυγόνο που είναι απαραίτητο για την αντίδραση με το υδρογόνο αντλείται από την ατμόσφαιρα. Για να διατηρηθεί η συστοιχία της κυψέλης καυσίμου καθαρή από ρύπους, ο εισερχόμενος αέρα περνά από ένα σύστημα καθαρισμού που αφαιρεί τα σωματίδια. Γι’ αυτό, τα FCEVs αφήνουν καθαρότερο αέρα πίσω τους.

Κινητήρια σύνολα κυψελών καυσίμου
Κινητήρια σύνολα κυψελών καυσίμου

4. Σύστημα θερμικής διαχείρισης.

Οι υψηλές θερμοκρασίες μπορούν να περιορίσουν την απόδοση και τη διάρκεια ζωής της συστοιχίας κυψέλης καυσίμου. Το σύστημα θερμικής διαχείρισης εμποδίζει την έκθεση της μεμβράνης του ηλεκτρολύτη σε ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες.

Το Ρεζερβουάρ Υδρογόνου.

Ασφάλεια και αξιοπιστία.

Τα ρεζερβουάρ υδρογόνου μας κατασκευάζονται από πλαστικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα και η εσωτερική επιφάνεια αποτελείται από ένα λεπτό στρώμα πολυαμιδίου (νάιλον). Οι μηχανικοί μας κατέβαλαν μεγάλη προσπάθεια για να δημιουργήσουν αξιόπιστα ρεζερβουάρ αποθήκευσης υδρογόνου υψηλής πίεσης. Με σχολαστικές δοκιμές, πέτυχαν μέγιστη ασφάλεια για το Hyundai FCEV.

Κινητήρια σύνολα κυψελών καυσίμου

Ο Ηλεκτροκινητήρας.

Κινητήρια σύνολα κυψελών καυσίμου

Μετατροπή ενέργειας.

Ένας ηλεκτροκινητήρας μετατρέπει στη συνέχεια την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται στις συστοιχίες κυψελών καυσίμου και αποθηκεύεται στη μπαταρία υψηλής τάσης σε κινητική ενέργεια. Όπως στα υβριδικά και στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ένα σύστημα αναγεννητικής πέδησης επιστρέφει την ηλεκτρική ενέργεια στη μπαταρία κατά το φρενάρισμα, βελτιώνοντας την κατανάλωση καυσίμου.

Γρήγορος, ασφαλής και άνετος ανεφοδιασμός.

Η διαδικασία του ανεφοδιασμού είναι απλή, αντίστοιχη με ενός παραδοσιακού βενζινοκίνητου οχήματος και ολοκληρώνεται σε 3-5 λεπτά. Όλο και περισσότεροι σταθμοί ανεφοδιασμού εγκαθίστανται κάθε χρόνο και η Hyundai υποστηρίζει μία πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία για την ανάπτυξη αυτού του δικτύου.

Ανεφοδιασμός.

Με χρόνο ανεφοδιασμού μόλις 5 λεπτών και αυτονομία 666 km (WLTP), το Hyundai NEXO προσφέρει ένα κινητήριο σύνολο πρακτικό και ταυτόχρονα φιλικό προς το περιβάλλον.

Κινητήρια σύνολα κυψελών καυσίμου

Δημιουργία μιας κοινωνίας υδρογόνου.

Το υδρογόνο είναι ουσιαστικά μία ανεξάντλητη ουσία αφού περιλαμβάνεται στο 90% και πλέον των μορίων του σύμπαντος. Η έκθεση της McKinsey ‘Hydrogen meets digital’ (Το υδρογόνο συναντά την ψηφιακή εποχή) προέβλεψε ότι γύρω στο 2050, περίπου το 18% της ενέργειας που θα χρησιμοποιείται στον κόσμο θα βασίζεται στο υδρογόνο. Αυτό περιλαμβάνει τα μοντέλα FCEV, αλλά και την ενέργεια που απαιτείται για την παραγωγή ηλεκτρισμού, τα συστήματα ψύξης/θέρμανσης των κτιρίων, και τη λειτουργία βιομηχανικών εγκαταστάσεων.

Xcient

Δέσμευση στο υδρογόνο σε όλα τα μέσα μεταφοράς.

Η Hyundai σχεδιάζει να επεκτείνει τις πωλήσεις επαγγελματικών φορτηγών βαρέως τύπου XCIENT Fuel Cell σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα καθώς η ζήτηση για καθαρά οχήματα μεταφορών αυξάνεται. Για την υποστήριξη ενός αυξανόμενου οικοσυστήματος υδρογόνου, η Hyundai προχώρησε σε μία μελέτη σκοπιμότητας για πάνω από 100 σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου στην Ελβετία, αρκετούς για να υποστηρίξουν όχι μόνον επαγγελματικά οχήματα κυψελών καυσίμου (FCEV) αλλά και ιδιωτικής χρήσης..

Κοινοπραξία με την H2Energy.

Η Hyundai Hydrogen Mobility AG είναι μία κοινοπραξία με την H2 Energy, για τη μίσθωση επαγγελματικών οχημάτων μηδενικών ρύπων.

Κινητήρια σύνολα κυψελών καυσίμου

Συνεργασία για ένα μέλλον απαλλαγμένο από εκπομπές ρύπων.

Η Hyundai Motor Company και η H2Energy, μαζί με την ‘H2 Mobility Association’, προετοιμάζουν το δρόμο για ένα βιώσιμο στόλο φορτηγών κυψελών καυσίμου στην Ελβετία. Αυτό το οικοσύστημα θα μπορέσει να υλοποιηθεί μόνο μέσω της συνεργασίας παραγωγών υδρογόνου, διαχειριστών σταθμών ανεφοδιασμού, εταιρειών logistics και της Hyundai.